Tim Sundberg

- En norrlännings äventyr i stora staden -

10 - 04 - 2013

Torsdag då, igen!
Ligger och gruvar mig inför Twinrix-sprutan.
Började läsa lite om själva sprutan och vart påmind om att det är ju en leversjukdom jag tar det mot.
Så med redan felande levervärden och sen ska man i med det där?
Tror jag håller mig några veckor till, tills jag fått veta vad jag har för problem i magen.
Då dom vägrar svara på sveavaccin, mamma går inte att nå och pappa är ingen mening att prata med.
Dock har dom ju öppet tills kl 18 så jag hinner ju dit ändå efter att mamma och pappa kommit hem.
 
Får lägenheten helt tom idag, mamma och pappa drar norrut till hembyn.
Hade länge planer på att följa med och röja lite i lägenheten, men vad fan sånt hinns med senare.
Finns som inget annat att göra där mer än att supa, nej jag tar hit en hemlig gäst istället. ;]
Vad kan jag berätta mer då mer än att vi har högsommar hãr fortfarande.
Vãrmen verkar aldrig vilja försvinna och det gör ingenting så lãnge det ãr hãr nere.
Hemmavid nån mil efter Liden får det gãrna krãkas ner snö om inte allt för lãnge.
 
Har laddat hem en nedrãknare också till mobilen.
Så nu har man fyllt förstasidan på luren med såna.
Det ãr t.ex. 176 dagar kvar tills vi drar till Thailand, jag har levt i 9480 dagar, jag har jobbat i Veidekke i 716 dagar och det ãr 17 dagar kvar tills min födelsedag.
Den var ganska rolig den hãr nedrãknaren.
 
Snart drar hockeysãsongen ãntligen igång!
Tyvãrr ett lag som inte lãngre spelar i högsta serien, men kommer så göra igen om något år.
Det blir att heja på dom iaf, man ãr vãl PATR... menar ãkta supporter.
 
Nej nu ska jag ligga och gruva mig lite till, sen blir det vãl?
Mja film antagligen varvat med Assasins Creed <3!!!
Ma råkes!
 
-HejpA-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: