Tim Sundberg

- En norrlännings äventyr i stora staden -

25 - 08 - 2013

Heh påreh!
Har legat lite på latsidan med den här.
Har haft ganska fullt upp, eller så har jag helt enkelt varit för trött.
 
Nu är i alla fall sejouren i Sollentuna avklarad.
Lagade klart trappen i fredags och drog hem ungefär vid 11.
Hann knappt innanför dörren hemma så kom Leif och Mamma inklampande alldeles efter.
Fick lugna kroppen någon timme innan det bar av ut till Vallentuna och spela golf.
Gick hyffsat bra så man fick behålla det goda humöret.
 
Igår var inte lika lyckad golfrunda, så sköljde ner den ganska snabbt med öl när jag kom hem.
Skulle dra till stan och käka mat, men så vart ju inte direkt fallet.
Drack några öl och sen drog jag och mamma hem.
 
Idag har jag ganska hyffsat huvudvärk, så vart åter igen påmind om varför jag inte ska dricka.
Men nu får det vara nog på ett bra tag.
 
Nu ska jag iväg och spela mer golf.
 
-HejpA-

Kommentarer

  • lylvor säger:

    :)

    2013-08-25 | 20:09:46

Kommentera inlägget här: