Tim Sundberg

- En norrlännings äventyr i stora staden -

Börjar hetta till..

Snart äntligen onsdag, då blir det St Görans sjukhus på möte inför operaton.
Ska bli så härligt att ta bort det och kunna återgå till någorlunda vardaglig kost.
Coca cola är dock ett förevigt avslutat kapitel.
Snart dags att börjar da igång vinterträningen igen, det har varit uppehåll lite väl länge nu.
Tagga thai 2014.
 
Kikar även efter lite kryssningsalternativ ala Heavy metal.
Sen ska jag efter att det blev klart idag att det vart Portugal, utan tvekan gå på VM-kvalmatchen.
Kosta vad det kosta vill, stimpen will be there!!
 
Övrigt då sen sist? Bra lite på den fronten, några asdåliga golfrundor, alkoholintag, magkramper, och jobb.
Har även köpt mig en 5.1 surr-reciever med hela kittet till, men glömde naturligvis en kabel till woofern så är basvänligt för stunden.
 
Vad gör jag mer då? Jo jag letar efter en nyare skoter, alternativt en ny motor.
Men lutar åt att det blir en helt ny pulvermaskin.
Har även planer på att bege mig mot Göteborgshållet och hälsa på syster inom en ganska snar framtid.
 
Hade som planer på det i helgen, men jag har lite annat jag ska göra när det blir barnvaktsfritt på fredag när mamma åker hem och tar med sig pappa upp som ska hämta vinterdäcken till bilen.
 
Nej ta och kika på nån film.
 
* Ma råkes - HejpA *

Kommentarer


Kommentera inlägget här: