Tim Sundberg

- En norrlännings äventyr i stora staden -

Närmar sig...

Jajjemen!
Då sitter man här då, dan före sprättaredan.
Som väntat så är jag ganska pigg, lade mig och vila lite nu på eftermiddagen.
Ska göra sån där långdusch nu alá tvätta sig 20ggr.
En sån idag innan bedtime och en sån imorgon innan det ÄNTLIGEN är dags.
 
Halvnervös? CHECK!
I natt kommer det nog inte sovas många timmar.
Så har laddat ner rollercoaster tycoon 3 så ja jag e ready!
Ska bli så skönt att få det här gjort.
08.00 är det tänkt att jag ska ligga i temporär koma. Så blir att åka till St. Görans Sjukhuset vid halv 7.
Jag e så taggad, taggad taggad.
Slippa dessa äckliga kramper förhoppningsvis.
 
Nästa inlägg blir någon gång efter att jag kommit hem från operationen.
Ma råkes då.
 
-HejpA-

Kommentarer

  • mamma säger:

    Lycka till i morgon och ring mig då du vaknat och piggnat till. Kram.

    2013-10-30 | 22:57:41

Kommentera inlägget här: