Tim Sundberg

- En norrlännings äventyr i stora staden -

28 - 08 - 2013

Torsdag då, snart har en hel vecka gått av ledigheten.
Ska börja packa, beställa biljetter och ladda upp inför helgen med lite ramlösa.
 
Helgen ser jag verkligen fram emot, ska upp till morbror Leif och hälsa på lite och kolla på hockey.
Dra några bira och ja lär säkert bli svinkul.
Ska även börja kolla upp lite var i närheten som man kan ta twinrix.
Dags att börja preppa inför Thai 2014.
Jag som sa att jag aldrig skulle åka dit, nu är jag redan halvvägs där.
Antar att mycket spelar in vilka som följer med.
Och när jag fick höra listan bestämde jag mig direkt för att jag ska vara med på den.
 
Övrigt då? jag har inte gjort nåt speciellt dom senaste dagarna mer än att jag fyllt externa med massa filmer.
Nu lurar jag på vad fasen jag ska skaffa härnäst.
Blir en receiver, surfplatta, stationär dator eller nya högtalare.
Helst vill jag ha alla samtidigt.
Ut och leta. Trådlös mus och tangentbord ska jag med leta reda på.
 
Nej nu mycket att göra.
Hörs efter helgen antar jag.
Röd och vit, hockeydynamit!
 
-HejpA-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: