Tim Sundberg

- En norrlännings äventyr i stora staden -

Bättre sällan än aldrig.

Sagt många gånger nu att jag ska uppdatera den här dagligen.
Men med facit i hand så vart det ganska segt då jag inte hade nåt speciellt att skriva om.
Det vart mer att man skrev bara för att.
 
Nu några magkramper och löningar senare så kände jag att det kan vara dags igen för en liten update.
Har adressändrat så borde i vilken dag som hest blivit stockholmare på heltid.
Men dialekt och stomme kommer alltid tillhöra Norrland.
 
Saknar inte norrlland för fem öre, så skönt att ha kommit därifrån.
Blir ganska lagom att till vintern åka upp någon helg och köra lite pulverracer.
Dra iväg och grilla lite med morbror, Pappsi och lillebror som så många gånger förra vintern.
Det har sin charm skoteråkningen och man luktar ju ganska mumma efter en hel dag ute.
 
I övrigt ringde dom faktiskt från sjukhuser förra veckan men eftersom jag stod som skriven i Jämtland så kunde dom inte göra nåt med min mage här nere.
Men jag hade precis skickat in adressändringspapprena dagen innan så dom skulle avvakta lite till så det hinner ändras.
Sp snart äntligen kanske jag får göra min efterlängtade operation. VILL VILL VILL!!
 
Nu börjar jag bli ganska trött men ja, ska prova uppdatera denna lite oftare nu och eventuellt lite bilder även. :)
 
-HejpA-

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja fy vad trist att ha ont. Jag längtar tills det blir snö och vinter för då blir det snart sommar och Bromma för mig igen. Ha det bra min stora prins. Kram, kram.

    2013-10-06 | 20:55:28

Kommentera inlägget här: