Tim Sundberg

- En norrlännings äventyr i stora staden -

20 - 08 - 2013

Åh helvete vad slut jag är.
Har rensat plank, rivit staket, rensat dom plankorna, burit miljoner med plywood,
najat nya stängslet och burit dit det. Så nu sitter man här ganska så mör.
 
Fundersam på vart jag ska ta vägen härnäst. Då Micke sa idag att jag skulle till pappa och dom på måndag.
Ringer pappa och frågar och som jag visste så är det inget att göra där på två veckor.
Så just nu är jag lite vilsen, jag har ingen aning om vart jag ska, hur länge jag blir där jag är eller någonting.
Micke sa bara att jag mer eller mindre bara är en utgift just nu, då det typ inte finns några jobb kvar för mig att göra.
 
I morgon ska jag gjuta igen några hål i backen, fylla igen springorna mellan fönsterbänkarna och betongväggen.
Sen ska jag väl ge mig på trappen och putsa till den, så finns inte så mycket kvar för just mig att göra där.
 
Övrigt har jag läget helt under kontroll, ska dra iväg och kika på några bios nu några dagar i rad.
Pacific rim, Percy Jackson och World war Z hade jag tänkt att se.
Ska även tanka hem dom nya Johan Falk, har inte hunnit se dom ännu, kanske ska kika från början?
9 millimeter och dom, helt från scratch?
 
Just nu sitter jag och lyssnar på Moonshine på Youtube, youre lost.
Det är ju en så in i h-vete skön låt så jag kan fan inte släppa den.
 
Så jävla superbra!!
 
Nu duschen nästa, sen film.
 
-HejpA-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: