Tim Sundberg

- En norrlännings äventyr i stora staden -

26 - 08 - 2013

Gårdagen var ganska rolig.
Var och spelade golf i Bodaholm där avgörandet stod mellan mig och Pappsi.
Självklart höll man för favorittrycket, spöade gammelgubben och slutade som totalsegrare i vår lilla tour här nere.
Men att spela golf halvbakis var nog bland det värsta jag gjort, satan vad orkeslös man var.
 
Väl hemma igen hade mamma gjort fläskfilé med pommes, så jävla gott var det.
Lade mig i sängen och kikade på Asterix, kultfilmer deluxe från när man var mindre på Östersunds sjukhus.
Minns det var alla Asterix, bamse och gamla Titanic som gällde på tv-burken då jag nu inte spelade super-Nintendo eller åkte runt, runt på avdelningen i bingoberrabilen eller kom i 200km/h på en bobby-car, haha!
.Det var tider det, glass och fiskbullar i buljong var huvudfödan.
Tänker inte skriva mer om den tiden, utan dom som vet dom vet. Övriga får helt enkelt gissa.
 
Första dagen idag på lådan, känns som vilken dag som helst.
Ska ringa bredbandsbolaget lite senare med, kan inte minnas att jag fått någon räkning.
Har jag däremot fått det så är den i alla fall ett minne blott så måste ha en ny.
Annars är det väl inte så mycket att göra, bara ladda batterierna inför kommande helg då jag ska till Sundsvall.
Ska hälsa på Morbror Leif och vi ska dra på SCA-cupen. Ska bli otroligt roligt.
 
Nu ska jag fixa och dona lite här hemma.
Ska ut och leta mig en surroundförstärkare så jag får bort alla jävla kablar som ligger här på golvet.
Ska även börja kika in en stationär burk samt trådlös mus och tangentbord.
Mycket att fixa, time is Money!
 
-HejpA-

Kommentarer

  • mamma säger:

    Du glömmer Tuppen. Det va en film du tittade ofta på.

    2013-08-26 | 10:37:08

Kommentera inlägget här: